۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۰۱

خسرویار:

تیم جودو نوجوانان خراسان شمالی به لیگ کشور اعزام می شود/ ميزان ناجي ورزش اول استان

 تیم جودو نوجوانان خراسان شمالی به لیگ کشور اعزام می شود/ ميزان ناجي ورزش اول استان

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی با اشاره به پذیرش حمایت مالی تیم جودو نوجوانان این استان در لیگ کشور توسط موسسه مالی و اعتباری میزان گفت: این موسسه مالی در سال جاری نیز ناجی ورزش اول خراسان شمالی شد.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حمایت های مالی موسسه مالی و اعتباری میزان از تیم های جودو خراسان شمالی، افزود: اگر چه در آخرین روزهای سال گذشته تیم جودو میزان خراسان شمالی در رده سنی بزرگسالان موفق شد به مقام قهرمانی نهمین دوره لیگ برتر کشور دست یابد، اما در ليگ پايه به علت مشكلات مالي و عدم جذب اسپانسر و سوء مديريت در ورزش استان و نیز عدم حمايت مسئولان، تيم مدعي نوجوانان خراسان شمالی از مسابقات ليگ نوجوانان كشور بازماند.

وی اضافه کرد: این تیم با وجود اینکه در هفته های نخست نتایج درخشانی کسب کرد و به یقین بر روی یکی از سکوهای اول تا سوم کشور قرار می گرفت اما به دلیل عدم حمایت مالی از ادامه رقابت ها انصراف داد تا آينده سازان اين رشته در این استان از رقابت با ساير تيم ها محروم بمانند.

خسرویار عنوان کرد: در سال جاری نیز تا واپسين روزهاي باقيمانده از مهلت ثبت نام در سومين دوره ليگ نوجوانان كشور(آينده سازان المپيك) علي رغم تلاش هاي فراوان و مكاتبات با اداره كل ورزش و جوانان و ساير نهادهاي استان، هيچ ارگان دولتی و یا شرکت خصوصی در خراسان شمالی حاضر به حمايت از آينده سازان ورزش اول استان نشد.

وی اظهار داشت: اما در پي رايزني و مذاكره با مسئولين موسسه مالي اعتباري ميزان و جلب نظر مساعد مدیران این موسسه مالی، مقرر شد تا تيم 100 درصد بومي نوجوانان خراسان شمالي كه در تركيب خود سه نفر از ملي پوشان اين رشته را نيز دارد، با نام موسسه مالي اعتباري ميزان در سومين دوره ليگ نوجوانان باشگاه هاي كشور كه با حضور 22 تيم از هفتم تيرماه برگزار مي شود، حضور یابد.

خسرویا افزود: اگرچه سال پیش و پس از قهرماني تیم جودوی بزرگسالان خراسان شمالی در لیگ برتر، قدرداني شایسته ای از تلاش هاي اين موسسه وزين در راستای حمایت از ورزش استان از سوي استاندار و مسئولان استاني انجام نشد، اما مدیران اين موسسه با هدف نشاط بخشي در بين جوانان خراسان شمالی، در سال جاري علاوه بر حمایت از تيم بزرگسالان، اسپانسری تيم آينده سازان استان را نیز در ليگ هاي كشوري پذیرفتند.

کد خبر 2072492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha